Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 20:18 Publikacja: 23.04.2022 18:38
Aeroflot
Foto: Bloomberg
Amerykańską kategorię I ma większość krajów z rozwiniętym transportem lotniczych, w tym wszystkie kraje UE.
Wcześniej Unia Europejska wpisała 21 rosyjskich przewoźników na „czarną listę”, jako niespełniających międzynarodowych wymogów. Chodziło przede wszystkim o brak możliwości wiarygodnego serwisowania samolotów, których Rosjanie nie mogą pozyskać z powodu nałożonych sankcji. O to samo chodzi teraz Amerykanom. Żadna rosyjska linia lotnicza nie ma teraz prawa lądowania na amerykańskich lotniskach, ani nie może korzystać z przestrzeni powietrznej tego kraju. Nie mogą one także używać kodów rezerwacyjnych linii partnerskich. Aerofłot i S7 były w przeszłości członkami globalnych sojuszy lotniczych — odpowiednio SkyTeam i Oneworld. Po rosyjskiej inwazji na Ukrainę obie linie zostały z nich usunięte. W SkyTeam liderami są Delta Air Lines, Air France i KLM, w Oneworld British Airways i American Airlines.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas