Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.06.2025 14:04 Publikacja: 23.04.2022 18:38
Aeroflot
Foto: Bloomberg
Amerykańską kategorię I ma większość krajów z rozwiniętym transportem lotniczych, w tym wszystkie kraje UE.
Wcześniej Unia Europejska wpisała 21 rosyjskich przewoźników na „czarną listę”, jako niespełniających międzynarodowych wymogów. Chodziło przede wszystkim o brak możliwości wiarygodnego serwisowania samolotów, których Rosjanie nie mogą pozyskać z powodu nałożonych sankcji. O to samo chodzi teraz Amerykanom. Żadna rosyjska linia lotnicza nie ma teraz prawa lądowania na amerykańskich lotniskach, ani nie może korzystać z przestrzeni powietrznej tego kraju. Nie mogą one także używać kodów rezerwacyjnych linii partnerskich. Aerofłot i S7 były w przeszłości członkami globalnych sojuszy lotniczych — odpowiednio SkyTeam i Oneworld. Po rosyjskiej inwazji na Ukrainę obie linie zostały z nich usunięte. W SkyTeam liderami są Delta Air Lines, Air France i KLM, w Oneworld British Airways i American Airlines.
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas