Aktualizacja: 07.08.2016 13:52 Publikacja: 07.08.2016 12:17
Foto: 123rf.com
Niemcy przy wsparciu Etihadu z Abu Zabi, który ma 49 proc. udziału w Air Berlin postanowili całkowicie przeprofilować model biznesowy. Odejście od obsługi rejsów, gdzie dla pasażerów liczy się przede wszystkim cena na lepszą jakościowo formę usługi, w dużym przybliżeniu nie wzorowanie się na tanim Eurowings, tylko butikowym Swiss Airlines, który ma w w grupie Lufthansy najwyższą marżę zysku.
Teraz wiec Air Berlin wprowadza pełną klasę biznes i to na wszystkich swoich rejsach - w Niemczech, w Europie i na trasach dalekiego zasięgu. Stefan Pichler - prezes Air Berlin uważa, że w ten sposób zmieni linię z low-costa na premium.-Dzięki naszemu produktowi klasy premium staniemy się jeszcze atrakcyjniejszym partnerem głównie dla pasażerów biznesowych oraz często latających - zapewnia w komunikacie prasowym szef AB.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas