Polskie stocznie będą się dalej konsolidować

Możemy być dostawcą jednostek pływających i konstrukcji np. do rewitalizacji żeglugi śródlądowej, rozbudowy portów, budowy terminali chemicznych czy morskich farm wiatrowych – mówi członek zarządu MS TFI Konrad Konefał.

Aktualizacja: 04.09.2017 19:31 Publikacja: 04.09.2017 19:14

Polskie stocznie będą się dalej konsolidować

Foto: materiały prasowe

Rz: Grupa Mars w tym roku już po raz kolejny pojawi się na Baltexpo. Czym jest dla was udział w tych targach?

Konrad Konefał: Baltexpo należy do największych i najbardziej prestiżowych targów poświęconych gospodarce morskiej w Europie. Po raz kolejny zdecydowaliśmy się na udział, bo jest to wydarzenie, na którym spotykają się przedstawiciele wszystkich gałęzi gospodarki morskiej. W tym roku reprezentacja naszej grupy jest silniejsza, ponieważ dołączył do nas Szczeciński Park Przemysłowy. Z perspektywy grupy Mars Shipyards & Offshore, obecność w takim miejscu jest okazją do spotkań z klientami – zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi. Okazją do wymiany pomysłów i doświadczeń. Na targach obecni są także przedstawiciele organów administracji rządowej, samorządów oraz uczelni i instytutów naukowo-badawczych.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
CPK przyspieszy wypłatę odszkodowań za wywłaszczenia
Transport
Dassault Aviation ma co robić. Rafale Marine dla Indii
Transport
Spirit AeroSystems wraca do Boeinga, ale Airbus przejmie dział cywilny
Transport
Chiny chcą się porozumieć z USA. Cła Donalda Trumpa biją w ich linie lotnicze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Transport
Rosjanie przestali kupować nowe auta. Są za drogie, jakość szwankuje, a strach narasta