Aktualizacja: 04.01.2018 11:22 Publikacja: 04.01.2018 10:29
Foto: Bloomberg
Prawo do latania regulują obecnie umowy dotyczące całej Unii, a ponieważ nie są częścią regulacji WTO, to sektor lotniczy nie ma naturalnego rozwiązania awaryjnego w zakresie ochrony lotów, jeśli nie dojdzie do porozumienia Londynu z Brukselą. Ryanair poszedł zatem za przykładem Wizz Aira i za pośrednictwem swej brytyjskiej filii wystąpił o licencję na działalność w W. Brytanii.
„Filia Ryanair UK wystąpiła 21 grudnia do Urzędu Lotnictwa Cywilnego CAA o certyfikat działalności w powietrzu AOC w Zjednoczonym Królestwie. Może być wymagany dla trzech brytyjskich tras Ryanaira w razie twardego Brexitu w marcu 2019" — głosi komunikat przewoźnika.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas