Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.01.2018 11:22 Publikacja: 04.01.2018 10:29
Foto: Bloomberg
Prawo do latania regulują obecnie umowy dotyczące całej Unii, a ponieważ nie są częścią regulacji WTO, to sektor lotniczy nie ma naturalnego rozwiązania awaryjnego w zakresie ochrony lotów, jeśli nie dojdzie do porozumienia Londynu z Brukselą. Ryanair poszedł zatem za przykładem Wizz Aira i za pośrednictwem swej brytyjskiej filii wystąpił o licencję na działalność w W. Brytanii.
„Filia Ryanair UK wystąpiła 21 grudnia do Urzędu Lotnictwa Cywilnego CAA o certyfikat działalności w powietrzu AOC w Zjednoczonym Królestwie. Może być wymagany dla trzech brytyjskich tras Ryanaira w razie twardego Brexitu w marcu 2019" — głosi komunikat przewoźnika.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas