Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.10.2021 21:00 Publikacja: 21.10.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) na początku października mówiło o odbiciu dopiero w roku 2024. Przy czym w Europie spadek miał być bardzo głęboki: w 2021 r. ruch na niebie miał być o 65 proc. mniejszy w porównaniu z rokiem 2019, a w 2022 – o 40,8 proc.
Eurocontrol, europejska agencja kontroli ruchu lotniczego, jest bardziej optymistyczna. W swojej ostatniej prognozie szacuje, że ruch wróci do poziomu sprzed pandemii już w połowie 2023 roku. I ma to być scenariusz najbardziej prawdopodobny.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas