Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 13:38 Publikacja: 21.10.2021 14:46
Foto: PAP/Maciej Kulczyński
Jak podaje miejski przewoźnik, na początku października 2020 r. za cysternę oleju napędowego płacił on 98,15 tys. zł. Rok później, czyli w październiku 2021 r., ta opłata wzrosła do 147,18 tys. zł. Oznacza to wzrost o niemal 50 proc.
To kolejny rok, kiedy spółka musi zwiększać budżet przeznaczony na paliwo oraz energię elektryczną. W 2020 r. ta opłata wynosiła ponad 63,5 mln zł. Spółka szacuje, że na koniec bieżącego roku suma wydatków za prąd i paliwo wyniesie ponad 75,2 mln zł. Według wyliczeń miejskiego przewoźnika, rachunki w 2022 r. wyniosą już blisko 99 mln zł – pisze Business Insider Polska.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas