Aktualizacja: 01.07.2025 02:52 Publikacja: 21.10.2021 14:46
Foto: PAP/Maciej Kulczyński
Jak podaje miejski przewoźnik, na początku października 2020 r. za cysternę oleju napędowego płacił on 98,15 tys. zł. Rok później, czyli w październiku 2021 r., ta opłata wzrosła do 147,18 tys. zł. Oznacza to wzrost o niemal 50 proc.
To kolejny rok, kiedy spółka musi zwiększać budżet przeznaczony na paliwo oraz energię elektryczną. W 2020 r. ta opłata wynosiła ponad 63,5 mln zł. Spółka szacuje, że na koniec bieżącego roku suma wydatków za prąd i paliwo wyniesie ponad 75,2 mln zł. Według wyliczeń miejskiego przewoźnika, rachunki w 2022 r. wyniosą już blisko 99 mln zł – pisze Business Insider Polska.
Sprytnie zorganizowana sieć importerów na świecie pozwala Rosjanom na sprowadzanie mimo sankcji części zamiennyc...
Deutsche Bahn testuje nowy pociąg dużych prędkości firmy Siemens na trasie między Erfurtem a Halle, ustanawiając...
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas