Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2025 09:09 Publikacja: 21.09.2021 12:39
Problemy na lotnisku w Las Palmas
Foto: Bloomberg
Giganci od wynajmowania samolotów mają lepszy dostęp do tańszego finansowania zakupów niż przewoźnicy, co jest kolejną konsekwencją zapaści w transporcie lotniczym — dodał na konferencji poświęconej ekonomii lotnictwa w Londynie. Przed pandemią na te firmy, które kupowały u Airbusa i Boeinga, a następnie wynajmowały samoloty użytkownikom przypadało 40-45 proc. dostaw nowych maszyn.
- Udział wynajmowanych samolotów, włącznie ze sprzedażą i leasingiem zwrotnym, leasingiem finansowym i operacyjnym, zwiększył się do ok. 60 proc. dostaw — powiedział Udvar-Hazy, który przyczynił się do powstania tego sektora zakładając w latach 70. International Lease Finance Corporation. — Niektóre firmy płaciły o 2 proc. mniej wobec ponad 4 proc. w przypadku niektórych dużych linii w Stanach i w Europie — dodał.
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas