Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 19:25 Publikacja: 06.09.2021 15:23
Foto: Bloomberg
Największy w Europie tani przewoźnik zamówił dotychczas 210 B737 MAX 8-200 w wersji 197-osobowej, rozmawiał o kupieniu do 250 większych MAX 10 zabierających po 230 pasażerów. Taki kontrakt byłby poważnym wsparciem dla Boeinga, który mocno ucierpiał z powodu uziemienia na prawie 2 lata MAXów, a ma dodatkowe problemy techniczne z B787 Dreamliner.
Prezes irlandzkiej grupy Michael O'Leary mówił w ubiegłym tygodniu bez entuzjazmu o szansie zawarcia szybko nowej umowy, teraz poinformował, że rozmowy załamały się, bo nie było porozumienia co do ceny. „Jesteśmy zawiedzeni, że nie udało się dojść do porozumienia, jednak Boeing ma bardziej optymistyczne spojrzenie na cenę tych samolotów od nas, a my jesteśmy znani z tego, że nie płacimy wysokich cen za samoloty” — przytoczył Reuter oświadczenie prezesa grupy Ryanaira.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas