Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 08:28 Publikacja: 06.09.2021 15:23
Foto: Bloomberg
Największy w Europie tani przewoźnik zamówił dotychczas 210 B737 MAX 8-200 w wersji 197-osobowej, rozmawiał o kupieniu do 250 większych MAX 10 zabierających po 230 pasażerów. Taki kontrakt byłby poważnym wsparciem dla Boeinga, który mocno ucierpiał z powodu uziemienia na prawie 2 lata MAXów, a ma dodatkowe problemy techniczne z B787 Dreamliner.
Prezes irlandzkiej grupy Michael O'Leary mówił w ubiegłym tygodniu bez entuzjazmu o szansie zawarcia szybko nowej umowy, teraz poinformował, że rozmowy załamały się, bo nie było porozumienia co do ceny. „Jesteśmy zawiedzeni, że nie udało się dojść do porozumienia, jednak Boeing ma bardziej optymistyczne spojrzenie na cenę tych samolotów od nas, a my jesteśmy znani z tego, że nie płacimy wysokich cen za samoloty” — przytoczył Reuter oświadczenie prezesa grupy Ryanaira.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas