Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.12.2018 08:01 Publikacja: 01.12.2018 08:01
Foto: materiały prasowe
Specjaliści szukający przyczyn katastrofy samolotu linii indonezyjskiej skupili uwagę na tym, że nowy automatyczny system przeciwdziałania przeciągnięciu (MCAS) stale ustawiał niżej nos samolotu na skutek otrzymywania błędnych danych od wadliwego lewego czujnika, którego nie wymieniono po locie dzień wcześniej również z problemami.
Boeing twierdzi, że w poprzednim locie zastosowano procedury przewidziane dla usunięcia tego problemu, a samoloty 737 są bezpieczne. Urząd lotnictwa FAA podał, że koncern rozważa też możliwość uaktualnienia programu po krytykach, że nie podkreślił najnowszych zmian dotyczących MCAS w podręczniku użytkowania 737 MAX.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Rosyjskie lotnictwo pasażerskie jest to coraz większej zapaści. Z braku maszyn sięga po stare samoloty. Dziś ran...
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas