Aktualizacja: 04.10.2019 09:44 Publikacja: 04.10.2019 09:26
Foto: Bloomberg
Zmagania Brytyjczyków z dobudowaniem trzeciego pasa startowego na Heathrow trwają od 2012 roku. Projekt przechodzi przez kolejne etapy, ma już aprobatę rządu i Parlamentu, a jeśli wszystko pójdzie dobrze, to pierwszy samolot wystartuje z niego w 2026 roku. To gigantyczne wyzwanie pod każdym względem: trzeba przesiedlić 160 tys. rodzin, zawrócić bieg rzeki, rozebrać i zbudować w innym miejscu kluczowe dla stolicy Wielkiej Brytanii 2 autostrady, w tym odcinek M25. Całkowity koszt tego przedsięwzięcia, to 14 mld funtów. Czyli praktycznie dwa razy tyle, ile ma kosztować budowa CPK w jej początkowej fazie.
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas