Reklama

Mniej silników Pratta&Whitneya

Prezes United Technologies, firmy matki Pratta&Whitneya podał, że firma dostarczy w tym roku 150 silników, a nie 200 jak planowała, co zwiększy nacisk na jej cash flow.

Aktualizacja: 18.09.2016 15:22 Publikacja: 18.09.2016 15:18

Mniej silników Pratta&Whitneya

Foto: Flickr

Prezes UTC, Greg Hayer poinformował inwestorów na konferencji w Nowym Jorku, że łopatki przedniej turbiny są w gronie pięciu podzespołów, które „sprawiają nam ból”, bo przyczyniły się do zmniejszenia dostaw. P&W produkuje nadal silniki, bo łopatki są instalowane pod koniec montażu. Wypowiedź prezesa UTC, pierwsza od czasu, gdy kanadyjski Bombardier zwrócił uwagę na ten problem, dostarczyła szczegółów o zakresie problemu i jego wpływie na sytuacje producenta.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
Legendarna niemiecka organizacja? Festiwal błędów przy budowie lotniska
Transport
Panama zdejmuje swoją banderę z rosyjskiej floty cieni
Transport
Strajk w Boeing Defence Space and Security. Trzy fabryki stanęły
Transport
Linie lotnicze liczą zyski. Ale wzrost w Europie jest nierówny
Transport
Embraer uciekł spod celnego topora Trumpa. I ma nowych przyjaciół w Europie
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama