Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.09.2016 15:22 Publikacja: 18.09.2016 15:18
Foto: Flickr
Prezes UTC, Greg Hayer poinformował inwestorów na konferencji w Nowym Jorku, że łopatki przedniej turbiny są w gronie pięciu podzespołów, które „sprawiają nam ból”, bo przyczyniły się do zmniejszenia dostaw. P&W produkuje nadal silniki, bo łopatki są instalowane pod koniec montażu. Wypowiedź prezesa UTC, pierwsza od czasu, gdy kanadyjski Bombardier zwrócił uwagę na ten problem, dostarczyła szczegółów o zakresie problemu i jego wpływie na sytuacje producenta.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Źle wybrana lokalizacja, niedoszacowane koszty budowy, brak centrum zarządzania projektem, wreszcie ingerencja p...
Panamskie władze zaostrzyły politykę rejestracji statków handlowych. Panamska bandera stała się niedostępna dla...
Ponad 3 tysiące zatrudnionych w wojskowej części Boeinga głosowało za strajkiem. Odrzucili w całości nowy cztero...
Pierwsza połowa roku, mimo poważnych turbulencji geopolitycznych, była dla większości przewoźników europejskich...
Prośbą, groźbą i wieloma obietnicami prezes Embraera Francisco Gomes Neto zdołał wywalczyć zniesienie zaporowych...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas