Mniej silników Pratta&Whitneya

Prezes United Technologies, firmy matki Pratta&Whitneya podał, że firma dostarczy w tym roku 150 silników, a nie 200 jak planowała, co zwiększy nacisk na jej cash flow.

Aktualizacja: 18.09.2016 15:22 Publikacja: 18.09.2016 15:18

Mniej silników Pratta&Whitneya

Foto: Flickr

Prezes UTC, Greg Hayer poinformował inwestorów na konferencji w Nowym Jorku, że łopatki przedniej turbiny są w gronie pięciu podzespołów, które „sprawiają nam ból”, bo przyczyniły się do zmniejszenia dostaw. P&W produkuje nadal silniki, bo łopatki są instalowane pod koniec montażu. Wypowiedź prezesa UTC, pierwsza od czasu, gdy kanadyjski Bombardier zwrócił uwagę na ten problem, dostarczyła szczegółów o zakresie problemu i jego wpływie na sytuacje producenta.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Transport
Kiedy pierwszy samolot wyląduje na CPK? Wiceminister Maciej Lasek zdradza datę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Europa łaskawsza dla spalinowców
Transport
Rosja zbudowała 15 razy mniej samolotów pasażerskich niż chciał Putin
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach