Aktualizacja: 13.03.2017 10:19 Publikacja: 13.03.2017 10:10
Foto: 123rf.com
Linie lotnicze mające siedziby w Unii mogą latać po krajach całego bloku, a nawet na trasach wewnętrznych danego kraju na podstawie jednolitego rynku lotniczego stworzonego w latach 90. Brexit oznacza, że W. Brytania musi renegocjować ten dostęp do europejskiego nieba. EasyJet z siedzibą w Luton już wystąpił o nową licencję funkcjonowania w innym państwie Unii, prawdopodobnie wybierze Maltę lub Irlandię, gdzie obowiązuje język angielski.
Inną kwestią są rozkłady lotów w okresie letnim 2019 r., kiedy W. Brytania ma wyjść z Unii, a przewoźnicy zaczynają planować te rozkłady na rok wcześniej — stwierdzi szef marketingu Ryanaira, Kenny Jacobs. — Przesłanie do Londynu brzmi: nadajcie pilny charakter tej sprawie i dajcie nam prawdziwe opcje. Nie dawajcie ich za 18 miesięcy, bo my planujemy lato 2019 w ciągu 365 dni — powiedział na marginesie targów turystycznych ITB w Berlinie. — Jeśli nie będzie znanego, dającego się wykonać rozwiązania, wówczas my jak i każda inna linia planująca moce przewozowe w 2019 r. będziemy mieć problem — dodał.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas