Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.12.2017 21:01 Publikacja: 05.12.2017 20:00
Foto: Bloomberg
Ministrowie transportu UE dyskutowali we wtorek o tzw. pakiecie mobilności, którego kontrowersyjnym – z punktu widzenia Polski – elementem jest propozycja traktowania kierowców w transporcie międzynarodowym jak pracowników delegowanych. Przewiduje ona, że już po trzech dniach jazdy po europejskich drogach kierowca musiałby mieć pensję minimalną kraju, po którym podróżuje, i spełniać inne wymogi administracyjne. Chodzi nie tylko o wyższe koszty związane z pracą polskich kierowców w firmach transportowych, ale także o skomplikowane wymogi administracyjne. A polskie firmy dominują na rynku przewozów międzynarodowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas