Chodzi dokładnie o silniki Ardiden 3G stosowane do uniwersalnego śmigłowca Ka-62.
W 2012 roku w Rosji podczas targów branży śmigłowcowej Heli Russia , firma Turbomeca zaprezentowała pełnowymiarową makietę silnika Ardiden 3G, który został wybrany, jako jednostka napędowa właśnie do wspomnianego średniej klasy śmigłowca Ka-62. Natomiast w 2011 roku podczas poprzedniej edycji tej imprezy, spółki Russian Helicopters, JSC oraz Turbomeca podpisały porozumienie dotyczące rozwoju i zastosowania Ardiden 3G w konstrukcjach typu KA-62.
Pierwszy kontrakt na eksport śmigłowca KA-62 Rosjanie podpisali z brazylijskim kontrahentem. Dostawy zaplanowano na lata 2015-2016.
Certyfikację Ardiden 3G już wtedy wyznaczono na 2014 rok. Do 2020 roku Turbomeca dostarczy do Rosji 250 takich jednostek napędowych.