Reklama

Sprzedają ślubne prezenty od księcia Harry'ego i Meghan

W internecie pojawiły się aukcje, na których kupić można prezenty otrzymane od księcia Harry’ego i księżnej Meghan.

Publikacja: 22.05.2018 12:34

Sprzedają ślubne prezenty od księcia Harry'ego i Meghan

Foto: AFP

adm

Na ślub Meghan Markle i księcia Harry'ego zaproszenie dostało wielu gości z całego świata. Wśród nich byli także przedstawiciele lokalnej społeczności, którzy zaproszeniem zostali wyróżnieni za swoje zasługi.

 

Jak informuje wprost.pl, od pary młodej goście otrzymali płócienne torby z symbolicznymi prezentami. Niektórzy z nich postanowili na tym zarobić i swoje upominki wystawili na aukcjach internetowych.

Warto podkreślić, że toreb nie dostali krewni i przyjaciele księżnej Meghan i księcia Harry'ego. Otrzymało je ponad 2,5 tys. osób, w tym między innymi przedstawiciele organizacji charytatywnych, uczniowie i mieszkańcy miasta Windsor.

Część z tych osób zdecydowała się sprzedać upominki na serwisie aukcyjnym eBay. Jak podaje CNBC, najdroższa aukcja zatytułowana „kawałek historii” osiągnęła wartość ponad 13 tysięcy dolarów.

Reklama
Reklama

Dzięki wystawionym w internecie aukcjom, wiadomo, co znajdowało się w torbach od księcia i księżnej Sussex. Były tam między innymi pamiątkowy magnes na lodówkę, złota czekoladowa moneta, pocztówka, butelka wody źródlanej czy kupon rabatowy ze zniżką do sklepu z pamiątkami przy Zamku Windsor.

Meghan Markle i książę Harry 19 maja na zamku w Windsorze powiedzieli sobie sakramentalne „tak”. Od tej pory noszą oficjalne tytuły księcia i księżnej Sussex. 

Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Klamka zapadła, w Warszawie rusza największa odbudowa historyczna w Europie
Społeczeństwo
Kocia wolność czy miejskie zagrożenie? Wypuszczanie kotów to problem dla zwierząt i przyrody
Społeczeństwo
„To może być zapowiedź radykalnej zmiany nastrojów”. Socjolog komentuje najnowszy sondaż
Społeczeństwo
Niechciani pasażerowie metra. W siedzeniach zalęgły się pluskwy?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama