Awaria Dreamlinera LOT-u. Pasażerowie zapłacili za naprawę

Załoga należącego do LOT-u Dreamlinera zauważyła na lotnisku w Pekinie, że awarii uległa jedna z pomp hydraulicznych. Konieczna była wymiana. Pieniądze na naprawę usterki zbierano wśród pasażerów - informuje "Newsweek". Sprawę skomentował rzecznik LOT.

Aktualizacja: 13.11.2018 05:07 Publikacja: 12.11.2018 14:17

Awaria Dreamlinera LOT-u. Pasażerowie zapłacili za naprawę

Foto: Pixabay

Pasażerowie lotu z Pekinu do Warszawy czekali na lot 10 godzin. Przyczyną opóźnienia była awaria jednej z pomp. Załoga po wylądowaniu w Chinach zauważyła wyciek płynu hydraulicznego.

PLL LOT ma podpisane umowy dotyczące obsługi technicznej ze wszystkimi lotniskami, na których lądują ich maszyny, jednak tym razem pojawiły się problemy. 

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Społeczeństwo
Sławomir Broniarz, prezes ZNP: Jesteśmy niezadowoleni z wolnego tempa prac MEN
Społeczeństwo
Sondaż: Jak Polacy oceniają operację wojskową Izraela przeciw Iranowi?
Społeczeństwo
Elektryczna hulajnoga to nie dziecinna zabawka – bywa zabójcza
Społeczeństwo
Sondaż: Ilu Polaków boi się, że sztuczna inteligencja odbierze im pracę?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Społeczeństwo
Parada Równości 2025 w Warszawie. Tęczowe platformy przejechały przez centrum