Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.07.2021 07:27 Publikacja: 10.07.2021 07:00
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Instytut Spraw Publicznych razem z National Democratic Institute (NDI) przeprowadził pod koniec kwietnia badanie poświęcone temu w jaki sposób władze dużych polskich miast komunikują się z mieszkańcami i mieszkankami, w jaki sposób włączają ich w podejmowanie decyzji oraz jak te działania oceniają sami zainteresowani.
Z badania wynika, że większość ankietowanych interesuje się wydarzeniami w swoim mieście (od 93 do 96 proc.), Najczęściej wiedzę o tym co się dzieje w mieście czerpią ze strony internetowej urzędu miasta (od 70 proc. w Łodzi do 81 proc. w Gdańsku), powierzchni reklamowych na przystankach i w komunikacji (w Gdańsku i Krakowie - 79 proc., w Łodzi - 71 proc.), ale też ze stron lokalnych na portalach internetowych (79 proc. we Wrocławiu, 78 proc. w Warszawie).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Upadłość konsumencka nie przeszkadza w karierze w spółce należącej do Agencji Rozwoju Przemysłu. Tylko czy człon...
Przed nami ostatnie dni lata. Jak wynika z prognoz IMGW, mają być one słoneczne i ciepłe, a miejscami nawet upal...
Gizela Jagielska, znana z dokonania skrajnie późnej aborcji, potwierdza „Rzeczpospolitej”, że przeprowadza zabie...
Rada Warszawy zdecyduje w czwartek w sprawie wprowadzenia nocnego zakazu sprzedaży alkoholu w sklepach. To kulmi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas