Efekt? Wpływa to na zdrowie małżonków i ich długość życia. "A to miało wpływ na ich całą rodzinę" - słyszą widzowie, obserwując scenę z pogrzebu bohaterów filmu. W tym momencie następuje zwrot akcji. "To nie musi tak wyglądać" - dowiadują się oglądający reklamę a kolejna scena przenosi ich do ciepłych krajów, gdzie "można przywrócić do życia miłość".
Jak się bowiem okazuje, z badań wynika, że wyjazd do egzotycznego kraju "zwiększa szansę na stosunek seksualny o 102 procent". Egzotyczna wycieczka ma również inne pozytywy - witamina D, obficie przyswajana przez organizm dzięki słońcu "zwiększa męską potencję" - informują autorzy reklamy. A udane życie seksualne zwiększa średnią długość życia nawet o 8 lat.
Cała reklama służy promocji oferty "Róbcie to zawsze", która przewiduje zniżki dla małżeństw z dziećmi - im więcej dzieci, tym większa zniżka na wakacje w ciepłym kraju.
To już trzecia reklama, w której agencja podróży wykorzystuje motyw życia seksualnego do promocji swoich usług. Poniżej prezentujemy dwie poprzednie: