Aktualizacja: 26.03.2018 19:46 Publikacja: 26.03.2018 19:33
Foto: materiały prasowe
Chodzi o reklamę, w której barman widząc spragnioną dziewczynę o jasnej karnacji popycha w jej kierunku butelkę piwa Heineken light, które po drodze mija kilka czarnoskórych osób zanim trafi w ręce dziewczyny. Slogan reklamowy brzmi: "czasem jaśniejsze/lekkie (ang. lighter) jest lepsze".
Zdaniem artysty niektóre firmy "celowo wypuszczają rasistowskie reklamy, żeby móc liczyć na więcej wyświetleń". Reklama Heinekena jest, jego zdaniem, "straszliwie rasistowska".
Grupa ekspertów z Korei Południowej proponuje podniesienie do 2035 roku wieku, po przekroczeniu którego obywatel...
W strachu przed ukraińskimi dronami rosyjskie władze wyłączają mobilny internet, odcinając mieszkańców Moskwy od...
Większość ofiar, których ciała wydobyto z masowej mogiły w Puźnikach (zachodnia Ukraina) stanowiły kobiety i dzi...
Jeszcze niedawno miliony Ukraińców opowiadały się za tym, by język rosyjski był drugim językiem państwowym nad D...
W wieku 116 lat zmarła brazylijska zakonnica Inah Canabarro Lucas, będąca najstarszą osobą na świecie - podaje CNN.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas