Reklama

IKEA śmieje się z RODO

IKEA, która znana jest z kreatywnych kampanii, przygotowała żartobliwą reklamę, nawiązującą do wprowadzonego kilka dni temu RODO.

Aktualizacja: 29.05.2018 16:43 Publikacja: 29.05.2018 16:08

IKEA śmieje się z RODO

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

adm

”W końcu internet dogania prawdziwe życie" - brzmi hasło z nowej kampanii IKEI. Napis widnieje przy zdjęciu parawanu RISOR, który jest w ofercie sklepu. Kampanię przygotowała wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne - informuje portal marketingprzykawie.pl.

Hasło z najnowszej reklamy IKEI interpretowane jest jako odniesienie do przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadzono 25 maja. IKEA, sprzedając swoje parawany przekonuje, że od dłuższego czasu przykłada wagę do prywatności swoich klientów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Krzysztof Ruchniewicz: Nie domagam się zwrotu dóbr kultury Niemcom
Społeczeństwo
Młodzi bez łatwiejszego dostępu do psychologa. Andrzej Duda bał się podpaść rodzicom
Społeczeństwo
Śledztwo w sprawie imprezy w Janowie Podlaskim. „Nie doszło do nadużycia”
Społeczeństwo
Zakopane chce nowego podatku od turystów. Projekt trafił do Sejmu
Reklama
Reklama