IKEA śmieje się z RODO

IKEA, która znana jest z kreatywnych kampanii, przygotowała żartobliwą reklamę, nawiązującą do wprowadzonego kilka dni temu RODO.

Aktualizacja: 29.05.2018 16:43 Publikacja: 29.05.2018 16:08

IKEA śmieje się z RODO

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

adm

”W końcu internet dogania prawdziwe życie" - brzmi hasło z nowej kampanii IKEI. Napis widnieje przy zdjęciu parawanu RISOR, który jest w ofercie sklepu. Kampanię przygotowała wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne - informuje portal marketingprzykawie.pl.

Hasło z najnowszej reklamy IKEI interpretowane jest jako odniesienie do przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadzono 25 maja. IKEA, sprzedając swoje parawany przekonuje, że od dłuższego czasu przykłada wagę do prywatności swoich klientów.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Społeczeństwo
Policja odnalazła ciało mężczyzny. To zaginiony dyrektor NCBiR
Społeczeństwo
Ruch drogowy w Warszawie: Mniej ofiar śmiertelnych, więcej wypadków z jednośladami
Społeczeństwo
Znaleziono doły śmierci pod Bydgoszczą. Leżą tam ofiary niemieckich zbrodni
Społeczeństwo
Pogoda na 10 dni: Upały do 35 stopni i burze. IMGW wydał alerty dla całej Polski
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Społeczeństwo
Sławomir Broniarz, prezes ZNP: Jesteśmy niezadowoleni z wolnego tempa prac MEN