Handel

Świetny pomysł Ikei. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny"

Ikea znalazła świetny sposób, aby skorzystać na rozgłosie wokół ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle. Post, który opublikowała na Facebooku zdobył ogromną popularność i miał świetny odbiór wśród użytkowników portalu.

Post Ikei mógł nieco podnieść na duchu wielbicielki księcia Harry'ego. Przy okazji - w znakomity sposób marka przypomniała o sobie przy okazji tego wydarzenia. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny" - głosił napis na udostępnionej grafice.

Chodziło oczywiście o krzesło "Harry" dostępne w ofercie sklepu. Jego nazwa to nie przypadek. Według systemu, który przyjęto w sieci Ikea - krzesła i biurka nazywane są właśnie szwedzkimi imionami męskimi, a imię Harry jest w Szwecji również popularne.

Post na Facebooku doczekał się ponad 9 tys. reakcji i ponad 2 tys. udostępnień. Internauci w komentarzach głównie gratulowali Ikei świetnego refleksu.

Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL