Reklama
Rozwiń

Świetny pomysł Ikei. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny"

Ikea znalazła świetny sposób, aby skorzystać na rozgłosie wokół ślubu księcia Harry’ego i Meghan Markle. Post, który opublikowała na Facebooku zdobył ogromną popularność i miał świetny odbiór wśród użytkowników portalu.

Publikacja: 21.05.2018 15:50

Książę Harry i Meghan Markle zapewnili monarchii wielką reklamę

Książę Harry i Meghan Markle zapewnili monarchii wielką reklamę

Foto: AFP

Post Ikei mógł nieco podnieść na duchu wielbicielki księcia Harry'ego. Przy okazji - w znakomity sposób marka przypomniała o sobie przy okazji tego wydarzenia. "Nie martw się, Harry jest wciąż dostępny" - głosił napis na udostępnionej grafice.

Chodziło oczywiście o krzesło "Harry" dostępne w ofercie sklepu. Jego nazwa to nie przypadek. Według systemu, który przyjęto w sieci Ikea - krzesła i biurka nazywane są właśnie szwedzkimi imionami męskimi, a imię Harry jest w Szwecji również popularne.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Spłonęło centrum logistyczne LPP w Rumunii. Przenosiny do Polski
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota
Handel
Tragedia w polskim magazynie Amazona. Nie żyje 48-letni pracownik