Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2018 12:50 Publikacja: 07.06.2018 10:01
Foto: materiały Urzędu Miasta Sopot
Antygolasową kampanię Sopot będzie prowadził już trzeci raz. Na ulicach pojawią się plakaty z hasłem akcji oraz naklejki i plakaty z hasłem "Nieubranych klientów nie obsługujemy". Mają one przypominać, że na spacery po mieście i wizyty w restauracjach i kawiarniach wypada się ubrać. Nie chodzi o karanie, ale przypominanie o dobrym wychowaniu - podkreśla miasto, zaznaczając, że dba w ten sposób o wizerunek Sopotu.
- Pomysł jest prosty. Chodzi o zwrócenie uwagi, że osoby pojawiające się na ulicach Sopotu w samych kąpielówkach lub bikini łamią normy społeczne – mówi autor projektu, sopocki artysta Jacek Staniszewski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kluczowe jest, żeby młodzi ludzie zrozumieli, czym był Holokaust, jakie mechanizmy doprowadziły do wykluczenia,...
Słowa „tu nic się nie dzieje” wracają tu do mnie refrenem. Ruch Obrony Granic nie zdobył sympatii mieszkańców Sł...
Nad Polskę dotarła fala upałów. W niektórych miejscach kraju temperatura wyniesie nawet 36 stopni Celsjusza. Jak...
Eksperci dwóch think tanków przygotowali koncepcję powszechnej służby państwowej, której celem byłoby tworzenie...
Mimo że w niektórych dzielnicach liczba mieszkańców się zmniejsza, bilans dla całej Warszawy jest dodatni – wyni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas