Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2018 12:50 Publikacja: 07.06.2018 10:01
Foto: materiały Urzędu Miasta Sopot
Antygolasową kampanię Sopot będzie prowadził już trzeci raz. Na ulicach pojawią się plakaty z hasłem akcji oraz naklejki i plakaty z hasłem "Nieubranych klientów nie obsługujemy". Mają one przypominać, że na spacery po mieście i wizyty w restauracjach i kawiarniach wypada się ubrać. Nie chodzi o karanie, ale przypominanie o dobrym wychowaniu - podkreśla miasto, zaznaczając, że dba w ten sposób o wizerunek Sopotu.
- Pomysł jest prosty. Chodzi o zwrócenie uwagi, że osoby pojawiające się na ulicach Sopotu w samych kąpielówkach lub bikini łamią normy społeczne – mówi autor projektu, sopocki artysta Jacek Staniszewski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Kancelarii Premiera odbyło się pilne spotkanie z udziałem premiera Donalda Tuska, szefa MSWiA Tomasza Siemonia...
62,1 proc. respondentów popiera całkowity zakaz sprzedaży napojów alkoholowych na stacjach benzynowych – wynika...
Wyrok sądu miał zakończyć czteroletnią tułaczkę rodzin ze Staszowa. Miasto ma odbudować zniszczoną kamienicę. Za...
Kluczowe jest, żeby młodzi ludzie zrozumieli, czym był Holokaust, jakie mechanizmy doprowadziły do wykluczenia,...
Słowa „tu nic się nie dzieje” wracają tu do mnie refrenem. Ruch Obrony Granic nie zdobył sympatii mieszkańców Sł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas