Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2018 12:50 Publikacja: 07.06.2018 10:01
Foto: materiały Urzędu Miasta Sopot
Antygolasową kampanię Sopot będzie prowadził już trzeci raz. Na ulicach pojawią się plakaty z hasłem akcji oraz naklejki i plakaty z hasłem "Nieubranych klientów nie obsługujemy". Mają one przypominać, że na spacery po mieście i wizyty w restauracjach i kawiarniach wypada się ubrać. Nie chodzi o karanie, ale przypominanie o dobrym wychowaniu - podkreśla miasto, zaznaczając, że dba w ten sposób o wizerunek Sopotu.
- Pomysł jest prosty. Chodzi o zwrócenie uwagi, że osoby pojawiające się na ulicach Sopotu w samych kąpielówkach lub bikini łamią normy społeczne – mówi autor projektu, sopocki artysta Jacek Staniszewski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Eksperci dwóch think tanków przygotowali koncepcję powszechnej służby państwowej, której celem byłoby tworzenie...
Mimo że w niektórych dzielnicach liczba mieszkańców się zmniejsza, bilans dla całej Warszawy jest dodatni – wyni...
Śledztwo w sprawie śmierci Macieja Grzegorzewskiego, dyrektora NCBR ma wyjaśnić, czy ktoś przyczynił się do jego...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
W starorzeczu Wisły odnaleziono zwłoki 48-letniego mężczyzny. Jak informuje Polsat News, to zaginiony przed kilk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas