Reklama

TVP odmawia emisji spotu "Jestem kobietą". "Godzi we wrażliwość widzów"

Telewizja publiczna odmówiła emisji spotu biżuterii firmy Yes, powstałego w ramach kampanii "Jestem kobietą". Zażądała m.in. usunięcia "nagości" - wizerunków kobiety karmiącej piersią i kobiety po mastektomii.

Publikacja: 04.11.2021 09:12

TVP odmawia emisji spotu "Jestem kobietą". "Godzi we wrażliwość widzów"

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

amk

Kampania prezentuje silne kobiety. "Buntowniczki, rewolucjonistki, idealistki. Kobiety, które nie boją się mówić własnym głosem" - prezentuje swoje bohaterki marka.

Znalazła się wśród nich para nieheteronormatywna - wioślarka i wicemistrzyni olimpijska Katarzyna Zillmann i jej dziewczyna Julia Walczak, matka trojga dzieci, żona aktora Michała Żebrowskiego - Aleksandra, Christina Flagmeier - modelka od 74 roku życia, modelka plus size Bogna Golec i Aleksandra Wiederek-Barańska - ambasadorka Fundacji Onkokafe, od lat prowadząca kampanię na rzecz badań i profilaktyki nowotworów piersi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Rodzina Mai z Mławy walczy z grecką administracją
Społeczeństwo
Projekt o zmianie czasu utknął w Sejmie, więc znów musimy przestawić zegarki
Społeczeństwo
Lawina wypadków i śmiertelne ofiary szaleńczej jazdy na hulajnogach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Obrona kraju to nie tylko wyzwanie dla państwa. Jak mogą mu pomóc firmy?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama