TVP odmawia emisji spotu "Jestem kobietą". "Godzi we wrażliwość widzów"

Telewizja publiczna odmówiła emisji spotu biżuterii firmy Yes, powstałego w ramach kampanii "Jestem kobietą". Zażądała m.in. usunięcia "nagości" - wizerunków kobiety karmiącej piersią i kobiety po mastektomii.

Publikacja: 04.11.2021 09:12

TVP odmawia emisji spotu "Jestem kobietą". "Godzi we wrażliwość widzów"

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

amk

Kampania prezentuje silne kobiety. "Buntowniczki, rewolucjonistki, idealistki. Kobiety, które nie boją się mówić własnym głosem" - prezentuje swoje bohaterki marka.

Znalazła się wśród nich para nieheteronormatywna - wioślarka i wicemistrzyni olimpijska Katarzyna Zillmann i jej dziewczyna Julia Walczak, matka trojga dzieci, żona aktora Michała Żebrowskiego - Aleksandra, Christina Flagmeier - modelka od 74 roku życia, modelka plus size Bogna Golec i Aleksandra Wiederek-Barańska - ambasadorka Fundacji Onkokafe, od lat prowadząca kampanię na rzecz badań i profilaktyki nowotworów piersi.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Sondaż
Polacy nie wierzą, że Trump doprowadzi do sprawiedliwego pokoju na Ukrainie
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Zainstalował monitoring i donosi na sąsiadów
Społeczeństwo
Sondaż: Czy Elon Musk powinien przeprosić Radosława Sikorskiego? Polacy odpowiedzieli
Społeczeństwo
Dr Janina Petelczyc: To migracja na najbardziej korzystnych dla Polski warunkach
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Społeczeństwo
Polska to nie jest kraj dla osób LGBT. Tak przynajmniej wynika z unijnych badań
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń