Portal [link=http://Kafeteria.pl]Kafeteria.pl[/link], który zajmuje się głównie urodą i zdrowiem, w ciągu miesiąca notuje grubo ponad 23 mln odsłon (otwarć strony). Inny – Szafa.pl – ma prawie 620 tys. użytkowników i ponad 20 mln odsłon. Po co paniom babskie portale?
– Przydają się np., gdy brakuje pomysłu, w co się ubrać czy jakie dobrać dodatki – tłumaczy Kasia, studentka z Warszawy.
A na kobiecych stronach dominują informacje o nowych kolekcjach, kosmetykach czy modnych kolorach. Na [link=http://Cogdziezaile.pl]Cogdziezaile.pl[/link] przeczytamy np., że w nadchodzącym sezonie trendy będą panie w balerinkach w kolorze fuksji. A te, które martwią się pluchą, mogą obejrzeć kolekcję kaloszy.
W pozbyciu się nadmiaru garderoby pomaga [link=http://Szafa.pl]Szafa.pl[/link]. – Ubrania, buty i dodatki można wymienić lub sprzedać – mówi Andrzej Domagała, współtwórca serwisu, na którym co miesiąc dochodzi do 30 tys. transakcji.
Na [link=http://Kobieta.pl]Kobieta.pl[/link] poza modą i urodą można poczytać o partnerstwie i wychowaniu dzieci. Kobiety mają też swoją społeczność. – Tworzą profil, poznają ludzi o podobnych zainteresowaniach, piszą bloga, prowadzą prywatny kalendarz online – wymienia Małgorzata Mikiciuk, naczelna Kobiety.pl.