Reklama
Rozwiń
Reklama

Nikt się jeszcze nie upił czekoladkami

- Kiedy polski rząd sobie z czymś nie radzi, to powołuje rzeczników – rzecznika praw pacjenta, rzecznika ubezpieczonych, a potem rzecznika tych rzeczników - zauważa Cezary Kaźmierczak, prezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.

Publikacja: 01.10.2015 21:42

Nikt się jeszcze nie upił czekoladkami

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Rzeczpospolita: Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych chce, by czekoladki z alkoholem zostały obłożone akcyzą i sprzedawane na stoiskach alkoholowych. Na liście PARPA znalazły się również batoniki Pawełki... To kolejny pomysł na walkę z alkoholizmem. Dobry?

Cezary Kaźmierczak: Nie wiem, czy ktokolwiek słyszał o przypadku osoby, która czekoladkami z alkoholem się upiła i przez to wpadła w alkoholizm. Nie wiem też, czy PARPA rozwiązała problem jakiegokolwiek alkoholika w Polsce. Takie pomysły są kompletnie niedorzeczne i chyba biorą się z nadmiaru wolnego czasu. Rzeczywistość Agencji jest alternatywna do tej, w której my żyjemy, i moim zdaniem należy ją jak najszybciej zlikwidować. To jest kolejna proteza.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Społeczeństwo
Wszystkich Świętych 2025. Znani Polacy, którzy odeszli w ostatnim roku
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Prawdziwy pożar w fikcyjnym bloku
Społeczeństwo
Jak Rosjanie kontrolują ruch autobusowy z Polską
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Społeczeństwo
Piotr M. Majewski, historyk: Żyjemy w okresie nowego rodzaju wojny, która nie przypomina poprzednich
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama