Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2017 12:52 Publikacja: 01.06.2017 12:12
Foto: Facebook/ Audi Polska
Zdjęcia nowego modelu samochodu zrobiono w charakterystycznych miejscach na terenie Warszawy. Samochód zaprezentowano na tle Pałacu Kultury i Nauki, Starego Miasta i nabrzeża Wisły. Uwagę internautów zwróciło zdjęcie zrobione przy Pomniku Powstania Warszawskiego.
Na Facebooku i Twitterze użytkownicy skrytykowali kampanię marketingową firmy. Internauci zarzucali firmie brak poszanowania ważnego miejsca dla mieszkańców miasta. Audi usunęło zdjęcie ze swoich profili społecznościowych i zamieściło przeprosiny.
Stołeczny Zarząd Dróg Miejskich opublikował raport dotyczący bezpieczeństwa na warszawskich ulicach. Dokument ws...
Naukowcy z IPN odnaleźli kolejne miejsce, gdzie Niemcy dokonywali masowych zbrodni w czasie II wojny światowej n...
Przed nami niespokojne godziny w pogodzie. IMGW wydał na poniedziałek ostrzeżenia przed upałami i burzami. Gdzie...
Pracownicy administracji i obsługi, mimo krótszego stażu i niższych kwalifikacji, często zarabiają więcej niż na...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
„Jak ocenia Pani/Pan operację wojskową Izraela »Powstający Lew«" prowadzoną przeciw Iranowi?” - takie pytanie za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas