Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.04.2018 05:10 Publikacja: 28.04.2018 00:01
Foto: AdobeStock
- Strona zwróciła się do organu prowadzącego postępowanie, aby doręczał jej pisma w formie elektronicznej. Decyzja została jej jednak przesłana pocztą. Strona otrzymała decyzję i wniosła odwołanie. Czy może później skutecznie kwestionować doręczenie decyzji w postaci papierowej?
Nie. Zgodnie z art. 39 kodeksu postępowania administracyjnego (dalej k.p.a.) organ administracji doręcza pisma za pokwitowaniem przez operatora pocztowego, przez swoich pracowników lub przez inne upoważnione osoby lub organy. W art. 391 § 1 k.p.a. określono warunki doręczania pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Doręczenie w tej formie następuje, gdy strona (bądź inny uczestnik postępowania) spełni jeden z następujących warunków:
Sąd uznał, że firma miała prawo zwolnić podwładnego, który publicznie krytykował inicjatywę pracowników zaprasza...
Resort infrastruktury przygotował projekt nowelizacji rozporządzenia o znakach i sygnałach drogowych. Co się zmi...
Od lipca ruszają wypłaty renty wdowiej. Na przelewy czeka ponad milion seniorów, którzy już złożyli wnioski o no...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rząd opublikował projekt deregulacji ustawy emerytalnej, który zmienia zasady wypłaty zasiłku pogrzebowego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas