Aktualizacja: 02.07.2021 07:34 Publikacja: 02.07.2021 07:34
Foto: Fotorzepa / Paweł Rochowicz
Burmistrza Ustki i starostę słupskiego poróżnił spór o projekt stałej organizacji ruchu dla części miasta. Burmistrz uzasadniał zmiany potrzebą aktualizacji rozwiązań drogowych, bezpieczeństwem pieszych i zwiększeniem atrakcyjności Ustki. Projekt przewidywał m.in. wprowadzenie zakazu ruchu na części reprezentacyjnej ul. Marynarki Polskiej oraz strefy ograniczonej prędkości na innych ulicach.
Propozycje odrzucił starosta słupski. Wprawdzie przystał na zmianę obszaru strefy zamieszkania i wprowadzenie na części ulic strefy ograniczonej prędkości, zarzucił jednak nieaktualność danych, brak oparcia w statystykach i dostatecznego uzasadnienia zamiaru wprowadzenia zakazu ruchu na części ul. Marynarki Polskiej.
Sędzia nie może być wyłączony od rozpoznania sprawy tylko dlatego, że został nominowany z rekomendacji organu n...
Sąd Najwyższy czeka rewolucja. Mniej izb, zmiana wyboru pierwszego prezesa czy okrojenie uprawnień prezydenta to...
Już niedługo absolwenci szkół średnich przystąpią do egzaminów maturalnych. Jakie warunki muszą spełnić, żeby zd...
W ramach deregulacji eksperci proponują, aby ZUS przejął obowiązki związane z rozliczaniem składek przez płatnik...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Nie trzy miesiące, ale jeden rok - tyle czasu będzie na złożenie oświadczenia przez rozwiedzionego małżonka o po...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas