Urzędnicy bez e-maili

Choć umiejętności informatyczne liczą się podczas rekrutacji do urzędu, to zatrudnieni rzadko mogą liczyć na szkolenia w tym zakresie.

Publikacja: 04.02.2015 07:58

Urzędnicy bez e-maili

Foto: Fotorzepa, Adam Burakowski

Wciąż nie wszystkie urzędy wywiązują się z obowiązku zapewnienia interesantom kontaktu drogą elektroniczną. Choć wszystkie powinny udostępnić elektroniczną skrzynkę podawczą, 4 proc. wciąż tego nie zrobiło. Taka skrzynka służy do składania dokumentów przez interesantów. Najgorzej jest w woj. kujawsko-pomorskim. Tam 9 proc. urzędów ich w ogóle nie ma, a 10 proc. ma, ale właściwie z niej nie korzysta.

Tak wynika z raportu „Wpływ cyfryzacji na działanie urzędów administracji publicznej w Polsce" ogłoszonego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Praca, Emerytury i renty
Zwolnienie z pracy za krytykę LGBTQ i feministek? Zapadł ważny wyrok
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Praca, Emerytury i renty
Część seniorów dostanie w lipcu dwa przelewy. Zasady wypłaty renty wdowiej
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w zasadach przyznawania i wypłaty zasiłku pogrzebowego