Reklama

Rzecznicy Dyscyplinarni Sędziów: dotyka nas niespotykana fala hejtu

Rzecznik Dyscyplinarny Sędziów Sądów Powszechnych Piotr Schab oraz jego zastępcy Przemysław W. Radzik i Michał Lasota wydali w poniedziałek oświadczenie. - Jesteśmy podmiotami zorganizowanej nagonki medialnej - przekonują.

Publikacja: 25.04.2022 10:33

Rzecznik Dyscyplinarny Sędziów Sądów Powszechnych i Zastępcy Rzecznika z Prezydentem RP. Od lewej: P

Rzecznik Dyscyplinarny Sędziów Sądów Powszechnych i Zastępcy Rzecznika z Prezydentem RP. Od lewej: Piotr Schab, Andrzej Duda, Przemysław Radzik oraz Michał Lasota

Foto: rzecznik.gov.pl

mat

Chodzi o ostatnie publikacje portali OKO.press i Onet, których dziennikarze dotarli do zapisów rozmów jakie w grupach na komunikatorach na WhatsAppie i Signalu prowadzili sędziowie, którzy popierają zmiany w sądach wprowadzane przez obecną władzę. Mieli być oni skupieni wokół byłego wiceministra sprawiedliwości Łukasza Piebiaka.

Do tych publikacji w wydanym w poniedziałek oświadczeniu odnieśli się Rzecznik Dyscyplinarny Sędziów Sądów Powszechnych Piotr Schab i jego zastępcy Przemysław W. Radzik i Michał Lasota.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama