W trzecim z tych performansów artysta zdecydował się przeżyć cały rok na dworze, nie wchodząc do żadnego budynku i nie chroniąc się pod żadnym zadaszeniem.
Czwarty performans z podtytułem "Rope Piece", powstał we współpracy z Lindą Montano. We dwoje spędzili rok przywiązani do siebie liną. Hsieh i Montano nie znali się wcześniej.
Piąty performans "No Art" polegał na powstrzymaniu się od wszelkiego rodzaju uprawiania oraz doświadczania sztuki przez okrągły rok.
- "Thirteen Year Plan" to ostatni projekt Hsieha, który trwał też najdłużej. Rozpoczął się w 1986 i trwał do końca roku 1999. Nie pokazywano go publicznie, został ujawniony dopiero po ukończeniu. Na czym polegał? O tym poinformuje Państwa bezpośrednio Tehching Hsieh w trakcie Performance Day, kiedy to pokaże wszystkie swoje projekty i je objaśni - mówi Fabio Cavallucci.
Tehching Hsieh (ur. 1950, Nan-Chou, Tajwan)
– jego ojciec, Ching Hsieh, był ateistą, a matka, Su-Choung Hong, głęboko wierzącą chrześcijanką. W 1967 r. Hsieh porzucił liceum i zajął się malarstwem. Po odbyciu służby wojskowej (1970-1973) Hsieh zorganizował swoją pierwszą indywidualną wystawę w galerii agencji prasowej American News Bureau na Tajwanie. Wkrótce potem przestał malować. W 1973 r. Hsieh wykonał performans "Jump Piece" (Skok), podczas którego złamał sobie obie kostki. Z zawodu był marynarzem, co wykorzystał potem, aby dostać się na terytorium Stanów Zjednoczonych. W lipcu 1974 Hsieh przybił do portu w małej miejscowości nad rzeką Delaware, nieopodal Filadelfii. Przez czternaście lat wiódł życie nielegalnego imigranta, aż do amnestii w 1988 r. Pod koniec lat 70. Hsieh rozpoczął pracę nad serią pięciu "One Year Performances" (Performansów Jednorocznych), a następnie nad pracą "Thirteen-year Plan" (Plan Trzynastoletni), które zrealizował w swojej nowojorskiej pracowni oraz poza nią. Pierwsze cztery prace z cyklu "One Year Performance", stworzone w kontekście długich przedziałów czasowych, w których życie i sztuka stają się równoczesne, zapewniły Hsiehowi stałe miejsce na scenie artystycznej Nowego Jorku. W pozostałych dwóch pracach artysta celowo wycofał się ze świata sztuki, usuwając się w cień na czas ich trwania. Odkąd przełom tysiącleci zwolnił go z zakazu wystawiania prac, który artysta narzucił sobie w ramach pracy Thirteen-year Plan, Hsieh pokazywał swoje prace w obu Amerykach, Azji i Europie. Praca "One Year Performance 1978-1979"; często określana mianem "Cage Piece" (Klatka) została pokazana w 2009 roku w Museum of Modern Art w ramach instalacji "Performance 1: Tehching Hsieh"; praca "One Year Performance 1980-1981" - "Time Clock Piece" (Zegar) stanowiła część zorganizowanej w 2009 roku wystawy "The Third Mind: Artists Contemplate Asia, 1860-1989" w Muzeum Guggenheima, została też wystawiona podczas zorganizowanych w 2010 roku Biennale w Liverpoolu w Wielkiej Brytanii oraz Biennale w Gwangju w Korei Południowej, a także podczas Biennale w São Paulo w 2012 roku.