Aukcja „Siostrzeństwo. Feminizm i sztuka kobiet” dowiodła, że w Polsce wciąż rośnie zainteresowanie sztuką kobiet i mówiącą o kobietach, ich problemach i roli w społeczeństwie. N aukcji wielkim powodzeniem cieszyły się także prace autorstwa Magdaleny Abakanowicz i Aliny Szapocznikow. Rzeźba pierwszej z nich sprzedana została za ponad 300 tys. złotych. Słynny „Brzuch” Szapocznikow sprzedano natomiast za niemal 250 tys. złotych. Cena tej pracy ponad dwukrotnie przekroczyła dolną granicę estymacji.
Na aukcji triumfowało także pokolenie debiutujące na scenie artystycznej po roku 1989. Fotografia autorstwa Anety Grzeszykowskiej została sprzedana za blisko 76 tys. złotych. To trzykrotnie więcej niż początkowo zakładano.
Przez wieki kobiety w sztuce były traktowane bardziej jako jej przedmiot, niż aktywny podmiot. Stosunek historyków, teoretyków i krytyków sztuki spychał ich dokonania w niebyt lub sprowadzał na margines. Chcąc to zmienić, kobiety tworzyły wspólny front w walce o zasłużone miejsce w społeczeństwie i historii sztuki. Choć odzyskują należną im pozycję, doświadczenie bycia artystką nadal nosi wiele znamion trudnej przeszłości. Dowodem na to są badania Fundacji Katarzyny Kozyry, które wykazały, że w dalszym ciągu większość studiujących kobiet nie posiada wiary we własne umiejętności, możliwości oraz powodzenie w zawodowej karierze.
Ideą wystawy i aukcji „Siostrzeństwo. Feminizm i sztuka kobiet” było podkreślenie kluczowego wkładu kobiet w pisanie historii sztuki z nowej perspektywy. Sukces sprzedażowy aukcji jest sygnałem, że nadchodzą zmiany.