Reklama

Dobre maniery ułatwiają pracę i mogą pomóc w karierze

Powrót do biur w połączeniu ze zmianą pokoleniową w firmach zwróciły uwagę na problemy z biurową etykietą.

Publikacja: 23.12.2024 05:26

Pod zarzutem braku profesjonalizmu kryje się często brak znajomości zasad biurowej etykiety

Pod zarzutem braku profesjonalizmu kryje się często brak znajomości zasad biurowej etykiety

Foto: fizkes/shutterstock

– Maniery to niepisane oczekiwania, które pozwalają społeczeństwu funkcjonować. Są ważniejsze niż przepisy prawa, bo to od nich te przepisy zależą – z tą opinią Edmunda Burke’a, XVIII-wiecznego filozofa i twórcy nowoczesnego konserwatyzmu, może zgodzić się dziś wielu szefów HR, którzy szukają sposobów na odbudowę relacji międzyludzkich w firmie osłabionych po wybuchu pandemii Covid-19. Nie sprzyjała im wymiana kadr, która w ostatnich czterech lata w wielu firmach uległa nasileniu – po części był to efekt zmiany pokoleniowej, ale też także kryzysu inflacji, który skłonił sporo osób do zmiany pracodawcy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Rynek pracy
GUS: stopa bezrobocia w Polsce wzrosła do 5,4 proc. Przyczyną zmiany regulacyjne
Rynek pracy
Solidny wzrost przeciętnego wynagrodzenia. Spadło zatrudnienie. Stopy w dół?
Rynek pracy
W krajach Unii ubywa wakatów. Czy umacnia się rynek pracodawcy?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Rynek pracy
Firmy zaczynają odkrywać potencjał neuroróżnorodności
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama