Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja wyśle programistów na dodatkowe kursy

Przyspieszony rozwój sztucznej inteligencji, wywołany przez zawrotną karierę ChatGPT, już niedługo stworzy nowe możliwości dla specjalistów spoza branży technologicznej, ale jednocześnie zwiększy wymagania wobec specjalistów IT.

Publikacja: 29.05.2023 03:00

Sztuczna inteligencja wyśle programistów na dodatkowe kursy

Foto: Adobe Stock

Rozwój sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego będzie w bardzo dużym stopniu wymagał nowych kompetencji i kwalifikacji – twierdzi 85 proc. menedżerów spółek IT i dyrektorów działów IT z innych branż w niedawnym badaniu firmy rekrutacyjnej Antal i Sektorowej Rady ds. Kompetencji – Informatyka. Zdaniem uczestników badania w przypadku programistów (developerów) kluczowe będą kompetencje związane z machine learning (ML), czyli uczeniem maszynowym, w którym niezbędni będą specjaliści przygotowujący bazy danych.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama