Przedsiębiorcy wywołają polityków do tablicy

Trzy współpracujące ze sobą organizacje biznesu: FPP, BCC i KIG, ruszyły z kampanią, która przed wyborami ma zwrócić uwagę partii politycznych na problemy przedsiębiorców i na potrzebę zmian w dziesięciu kluczowych obszarach.

Publikacja: 10.05.2023 03:00

„Dekalog przedsiębiorcy” prezentują (od lewej) Łukasz Bernatowicz, prezes BCC, Marek Kowalski, przew

„Dekalog przedsiębiorcy” prezentują (od lewej) Łukasz Bernatowicz, prezes BCC, Marek Kowalski, przewodniczący FPP, i Marek Kłoczko, prezes KIG mat. pras.

– Przedsiębiorcy powinni być partnerem dla partii politycznych. Stanowimy dla rządzących tak dużą siłę jako przedsiębiorcy, że należy nam się przynajmniej to, by politycy zaczęli nas słuchać – podkreślał Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP).

We wtorek – wspólnie z Łukaszem Bernatowiczem, prezesem Business Centre Club (BCC), i Markiem Kłoczką, prezesem Krajowej Izby Gospodarczej (KIG) – szef FPP podpisał i prezentował mediom „Dekalog przedsiębiorcy” – dziesięciopunktowy program określający potrzeby polskiego biznesu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rynek pracy
Wakatów jest mniej niż zimą, ale więcej niż rok temu
Rynek pracy
Niemieckie firmy będą ciąć zatrudnienie. Pomoże sztuczna inteligencja
Rynek pracy
Co kusi, a co zniechęca do pracy projektowej?
Rynek pracy
Mężczyźni mogą pomóc obniżyć wymiar kary za macierzyństwo
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Rynek pracy
Powstaną listy zawodów, w których nie zatrudnisz obcokrajowca. Na wypadek kryzysów