Reklama
Rozwiń

Przedsiębiorcy wywołają polityków do tablicy

Trzy współpracujące ze sobą organizacje biznesu: FPP, BCC i KIG, ruszyły z kampanią, która przed wyborami ma zwrócić uwagę partii politycznych na problemy przedsiębiorców i na potrzebę zmian w dziesięciu kluczowych obszarach.

Publikacja: 10.05.2023 03:00

„Dekalog przedsiębiorcy” prezentują (od lewej) Łukasz Bernatowicz, prezes BCC, Marek Kowalski, przew

„Dekalog przedsiębiorcy” prezentują (od lewej) Łukasz Bernatowicz, prezes BCC, Marek Kowalski, przewodniczący FPP, i Marek Kłoczko, prezes KIG mat. pras.

– Przedsiębiorcy powinni być partnerem dla partii politycznych. Stanowimy dla rządzących tak dużą siłę jako przedsiębiorcy, że należy nam się przynajmniej to, by politycy zaczęli nas słuchać – podkreślał Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP).

We wtorek – wspólnie z Łukaszem Bernatowiczem, prezesem Business Centre Club (BCC), i Markiem Kłoczką, prezesem Krajowej Izby Gospodarczej (KIG) – szef FPP podpisał i prezentował mediom „Dekalog przedsiębiorcy” – dziesięciopunktowy program określający potrzeby polskiego biznesu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Rynek pracy
Specjalista z kompetencjami AI łatwiej znajdzie pracę i więcej zarobi
Rynek pracy
„FAZ”: Dlaczego Polacy nie chcą już pracować w Niemczech?
Rynek pracy
Dobra sytuacja na rynku pracy w USA może zniechęcić Fed do cięcia stóp
Rynek pracy
Prezes Manpower Group: na rynkach pracy w Europie panuje chłód
Rynek pracy
Wysokie zarobki po studiach magisterskich? Kto zarabia najwięcej już w pierwszym roku