Reklama

Przedsiębiorcy wywołają polityków do tablicy

Trzy współpracujące ze sobą organizacje biznesu: FPP, BCC i KIG, ruszyły z kampanią, która przed wyborami ma zwrócić uwagę partii politycznych na problemy przedsiębiorców i na potrzebę zmian w dziesięciu kluczowych obszarach.

Publikacja: 10.05.2023 03:00

„Dekalog przedsiębiorcy” prezentują (od lewej) Łukasz Bernatowicz, prezes BCC, Marek Kowalski, przew

„Dekalog przedsiębiorcy” prezentują (od lewej) Łukasz Bernatowicz, prezes BCC, Marek Kowalski, przewodniczący FPP, i Marek Kłoczko, prezes KIG mat. pras.

– Przedsiębiorcy powinni być partnerem dla partii politycznych. Stanowimy dla rządzących tak dużą siłę jako przedsiębiorcy, że należy nam się przynajmniej to, by politycy zaczęli nas słuchać – podkreślał Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP).

We wtorek – wspólnie z Łukaszem Bernatowiczem, prezesem Business Centre Club (BCC), i Markiem Kłoczką, prezesem Krajowej Izby Gospodarczej (KIG) – szef FPP podpisał i prezentował mediom „Dekalog przedsiębiorcy” – dziesięciopunktowy program określający potrzeby polskiego biznesu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Rynek pracy
Brak pracy, dojazdu i opieki – raport ujawnia, dlaczego Polacy nie pracują
Rynek pracy
Prawie 2 tys. pracodawców gotowych na krótszy czas pracy
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Reklama
Reklama