Aktualizacja: 12.05.2025 17:32 Publikacja: 08.05.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Nie widać przepaści pokoleniowej w preferencjach pracowników – wynika z badań firmy McKinsey & Company, które wiosną i jesienią 2022 r. objęły łącznie prawie 33 tys. osób na świecie (w tym w Polsce). Jak z nich wynika, zarówno przedstawiciele najmłodszego pokolenia Z (do 24 lat), jak również ci nieco starsi, z generacji Y (czyli milenialsi), X czy tzw. baby boomers, mają podobne oczekiwania wobec pracy i z podobnych powodów decydują się na jej zmianę.
Nie tylko branża i miejsce zamieszkania, ale również wysokość wynagrodzenia mają wpływ na możliwość pracy z domu.
Przy rosnącej presji na efektywność powinni o nią zadbać też pracownicy, co może też oznaczać inne podejście do...
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas