Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.05.2021 11:45 Publikacja: 10.05.2021 11:28
Foto: Bloomberg
Gdańskie centrum obsługi klienta działa od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego Amazona, ale teraz będzie miało szerszy zasięg działania. Wśród 650 nowych pracowników działu obsługi klienta, których firma chce zatrudnić w tym roku (część ma pracować zdalnie) będą też ci nastawieni na obsługę odbiorców niemiecko- francusko- i włoskojęzycznych.
Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE w Amazon, w rozesłanym do mediów komunikacie podkreśla, że osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy- co miało ogromne znaczenie dla decyzji o rekrutacji kolejnych kandydatów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pomimo gorszej koniunktury na rynku pracy, duża część zwolnionych pracowników nie szuka długo nowego zatrudnieni...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Aż sześciu na dziesięciu polskich pracowników pomimo choroby zrezygnowało w ciągu ostatnich 12 miesięcy z L4, a...
Walmart, największy prywatny pracodawca w Stanach Zjednoczonych, wstrzymuje oferty pracy dla zagranicznych kandy...
Im wyższe stanowisko, tym bardziej optymistyczna ocena koniunktury na rynku pracy. Najlepszej myśli są przedstaw...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Sztuczna inteligencja stała się standardowym narzędziem w pracy specjalistów od rozwoju oprogramowania. Regularn...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję? 
 Zaloguj się lub wypróbuj za darmo 
 wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas