Gdańskie centrum obsługi klienta działa od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego Amazona, ale teraz będzie miało szerszy zasięg działania. Wśród 650 nowych pracowników działu obsługi klienta, których firma chce zatrudnić w tym roku (część ma pracować zdalnie) będą też ci nastawieni na obsługę odbiorców niemiecko- francusko- i włoskojęzycznych.
Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE w Amazon, w rozesłanym do mediów komunikacie podkreśla, że osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy- co miało ogromne znaczenie dla decyzji o rekrutacji kolejnych kandydatów.
- Jesteśmy pewni, że zapewnią doskonałą obsługę klientom Amazon, zarówno w Polsce, jak i w Europie - zaznacza Dupont.
Amazon przypomniał przy tej okazji, że stworzył już w Polsce ponad 18 tys. stałych miejsc pracy. Większość z nich powstała w dziewięciu działających w naszym kraju centrach logistycznych firmy, która w tym roku ma otworzyć dziesiąte centrum, w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad tysiąc nowych miejsc pracy.
Dodatkowo firma zatrudnia też setki specjalistów w biurze Amazon Web Services w Warszawie oraz w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania zasilające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe dla Alexy.