Reklama

Barbara Brodzińska-Mirowska: Weekend straconych szans – PiS przejmuje inicjatywę w kampanii prezydenckiej?

Sztab Rafała Trzaskowskiego po debacie w Końskich utracił kontrolę nad kampanią. Wiec wyborczy w Poznaniu miał być dla KO nowym otwarciem ostatniego, kluczowego etapu przed pierwszą turą wyborów prezydenckich. Tak się jednak nie stało. Weekend konwencji i wieców wyborczych głównych kandydatów kończy się tak, że to PiS i Karol Nawrocki przejmują inicjatywę.

Publikacja: 28.04.2025 11:08

Rafał Trzaskowski

Rafał Trzaskowski

Foto: PAP/Paweł Jaskółka

Zadanie Rafała Trzaskowskiego na najbliższe trzy tygodnie polega na maksymalnej mobilizacji elektoratu poprzez przejęcie kontroli nad dynamiką kampanii wyborczej. Sprowadza się to w praktyce do nadawania tonu, agendy i ram dyskusji w tej rywalizacji. Niedzielny wiec w Poznaniu nie wniósł jednak nowej energii, nie nadał kampanii kandydata KO dynamiki, nie spowodował przejęcia proaktywnej postawy. Padło bez wątpienia dużo słów poważnych i ważnych. Pojawiło się mnóstwo wątków. Problem jednak polega na tym, że w zasadzie wyborca nie ma do dziś jasno przedstawionego stanowiska, dlaczego Rafał Trzaskowski powinien wygrać ten wyścig. Padła niby fraza, o czym są te wybory, ale na koniec dnia – w sumie nie wiadomo o czym.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki potwierdził na Radzie Gabinetowej, jaki jest jego główny cel
Publicystyka
Joanna Ćwiek-Świdecka: Panie Prezydencie, naprawdę wytyka Pan Ukraińcom leczenie dzieci z rakiem?
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Antyukraińskie żniwa prezydenta Nawrockiego
Publicystyka
Roman Kuźniar: Fiasko „strategii szaleńca”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Publicystyka
Marek Migalski: Duopol PO-PiS wiecznie żywy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama