Reklama
Rozwiń

Magdalena Brzezińska: Chcemy pozytywnie zmieniać zwyczaje konsumenckie

- Podjęliśmy inicjatywę zmierzającą do tego, aby opakowanie, które dla nas jest najbardziej przyjazne dla środowiska, czyli butelka zwrotna, jeszcze lepiej rotowała i żebyśmy jeszcze mniej wprowadzali odpadów do środowiska - mówi Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Aktualizacja: 06.09.2019 00:10 Publikacja: 05.09.2019 11:30

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Foto: fot. Jacenty Dędek

- Postanowiliśmy rozwiązać największą barierę, którą dziś mają konsumenci przed oddawaniem butelki zwrotnej, czyli paragon. Idąc dziś do sklepu, który nie uczestniczy w naszej akcji, gdy chcemy oddać butelkę, której nie kupiliśmy w danym sklepie, zażądanoby paragonu. To powodowało, że konsumenci w niewystarczający sposób oddawali butelki. Rocznie nawet 100 mln butelek, które mogły wrócić do browaru, do nas nie wracało - tłumaczy Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni