Reklama

Magdalena Brzezińska: Chcemy pozytywnie zmieniać zwyczaje konsumenckie

- Podjęliśmy inicjatywę zmierzającą do tego, aby opakowanie, które dla nas jest najbardziej przyjazne dla środowiska, czyli butelka zwrotna, jeszcze lepiej rotowała i żebyśmy jeszcze mniej wprowadzali odpadów do środowiska - mówi Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Aktualizacja: 06.09.2019 00:10 Publikacja: 05.09.2019 11:30

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec

Foto: fot. Jacenty Dędek

- Postanowiliśmy rozwiązać największą barierę, którą dziś mają konsumenci przed oddawaniem butelki zwrotnej, czyli paragon. Idąc dziś do sklepu, który nie uczestniczy w naszej akcji, gdy chcemy oddać butelkę, której nie kupiliśmy w danym sklepie, zażądanoby paragonu. To powodowało, że konsumenci w niewystarczający sposób oddawali butelki. Rocznie nawet 100 mln butelek, które mogły wrócić do browaru, do nas nie wracało - tłumaczy Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych, Grupa Żywiec.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama