Reklama
Rozwiń
Reklama

KFC idzie na wojnę i przedstawia nową kanapkę

Amerykańskie sieci fast food są w stanie wojny - wojny na kanapki. KFC właśnie przedstawiło swój nowy produkt w menu, po kanapkowym "ataku" McDonald's w USA.

Publikacja: 09.01.2021 11:57

KFC idzie na wojnę i przedstawia nową kanapkę

Foto: Bloomberg

ula

KFC Chicken Sandwich to odpowiedź na aż trzy nowości konkurencji: Crispy Chicken Sandwich, Spicy Chicken Sandwich oraz Deluxe Chicken Sandwich od McDonald's. Nowa kanapka w sieci kojarzonej gównie z hamburgerami dostępna jest od stycznia 2021 r. w wybranych lokalizacjach. Na dodatek przedstawiciel sieci zapowiedział, że w listopadzie tego roku do menu trafi jeszcze jedna kanapka z kurczakiem.

KFC postanowiło kontratakować i także wprowadzić do menu nową kanapkę ze smażonym kurczakiem, która będzie dostępna na początek w dziewięciu miastach: Chicago, Kansas City, Louisville, Portland, St. Louis, Sacramento, San Francisco, Seattle oraz Tulsa. Stopniowo, w ciągu dwóch miesięcy - ma trafić do wszystkich lokali w Stanach Zjednoczonych. Dzięki specjalnej stronie internetowej klienci mogą śledzić pojawiania się kanapki w kolejnych restauracjach i zyskać informację, kiedy trafi do najbliższej restauracji koło nich.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama