Reklama

KFC idzie na wojnę i przedstawia nową kanapkę

Amerykańskie sieci fast food są w stanie wojny - wojny na kanapki. KFC właśnie przedstawiło swój nowy produkt w menu, po kanapkowym "ataku" McDonald's w USA.

Publikacja: 09.01.2021 11:57

KFC idzie na wojnę i przedstawia nową kanapkę

Foto: Bloomberg

ula

KFC Chicken Sandwich to odpowiedź na aż trzy nowości konkurencji: Crispy Chicken Sandwich, Spicy Chicken Sandwich oraz Deluxe Chicken Sandwich od McDonald's. Nowa kanapka w sieci kojarzonej gównie z hamburgerami dostępna jest od stycznia 2021 r. w wybranych lokalizacjach. Na dodatek przedstawiciel sieci zapowiedział, że w listopadzie tego roku do menu trafi jeszcze jedna kanapka z kurczakiem.

KFC postanowiło kontratakować i także wprowadzić do menu nową kanapkę ze smażonym kurczakiem, która będzie dostępna na początek w dziewięciu miastach: Chicago, Kansas City, Louisville, Portland, St. Louis, Sacramento, San Francisco, Seattle oraz Tulsa. Stopniowo, w ciągu dwóch miesięcy - ma trafić do wszystkich lokali w Stanach Zjednoczonych. Dzięki specjalnej stronie internetowej klienci mogą śledzić pojawiania się kanapki w kolejnych restauracjach i zyskać informację, kiedy trafi do najbliższej restauracji koło nich.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama