FoodCare stawia na energetyki i Blacka

Firma FoodCare nie powiedziała ostatniego słowa w walce o rosnący rynek energetyków. Dzięki marce Black chce też zwiększyć eksport.

Publikacja: 12.11.2014 04:40

W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka mają wynieść ok. 150 mln zł.

W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka mają wynieść ok. 150 mln zł.

Foto: FoodCare

– Inwestycje w kategorię energetyków w perspektywie trzech lat przyniosą nam przychody z tego segmentu na poziomie nawet 300 mln zł rocznie – mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy spożywczej FoodCare.

W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka, jej flagowej marki napojów pobudzających, mają wynieść ok. 150 mln zł. Łączne obroty powinny sięgnąć ok. 540 mln zł, czyli niemal tyle samo co w 2013 r.

Pozostało 86% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę