Reklama

FoodCare stawia na energetyki i Blacka

Firma FoodCare nie powiedziała ostatniego słowa w walce o rosnący rynek energetyków. Dzięki marce Black chce też zwiększyć eksport.

Publikacja: 12.11.2014 04:40

W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka mają wynieść ok. 150 mln zł.

W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka mają wynieść ok. 150 mln zł.

Foto: FoodCare

– Inwestycje w kategorię energetyków w perspektywie trzech lat przyniosą nam przychody z tego segmentu na poziomie nawet 300 mln zł rocznie – mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy spożywczej FoodCare.

W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka, jej flagowej marki napojów pobudzających, mają wynieść ok. 150 mln zł. Łączne obroty powinny sięgnąć ok. 540 mln zł, czyli niemal tyle samo co w 2013 r.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Reklama
Reklama