Aktualizacja: 10.02.2015 12:15 Publikacja: 10.02.2015 12:15
Polska żywność chce podbić chiński rynek
Foto: Bloomberg
- Polska jest w awangardzie światowej. Oprócz nas narodowe platformy z żywnością w Chinach przygotowują na razie tylko Francja, Kanada i Nowa Zelandia – mówi Dariusz Ziemski, prezes firmy Sonall Consulting.
Wraz chińskim partnerem LongMarch Partners z Pekinu jest autorem Wirtualnego Pawilonu z Polską Żywnością (VPF), który ma ruszyć jeszcze w tym roku.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas