Reklama

Wirtualny Pawilon z Polską Żywnością w Chinach ruszy w 2015 roku

W drugiej połowie roku wystartuje Wirtualny Pawilon z Polską Żywnością. Ma ułatwić ekspansję naszych produktów w Państwie Środka.

Publikacja: 10.02.2015 12:15

Polska żywność chce podbić chiński rynek

Polska żywność chce podbić chiński rynek

Foto: Bloomberg

- Polska jest w awangardzie światowej. Oprócz nas narodowe platformy z żywnością w Chinach przygotowują na razie tylko Francja, Kanada i Nowa Zelandia – mówi Dariusz Ziemski, prezes firmy Sonall Consulting.

Wraz chińskim partnerem LongMarch Partners z Pekinu jest autorem Wirtualnego Pawilonu z Polską Żywnością (VPF), który ma ruszyć jeszcze w tym roku.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama