Reklama
Rozwiń
Reklama

Carlsberg przejmuje znanego brytyjskiego producenta napojów. Powstaje nowy gigant

Duński potentat piwny Carlsberg przejmie brytyjską firmę Britvic, mającą licencję na wyłączność na sprzedaż na Wyspach taki napojów jak Pepsi, 7up czy Lipton. Nowy gigant chce podbić branżę w Europie Zachodniej.

Publikacja: 08.07.2024 14:48

Britvic znany jest w Wielkiej Brytanii między innymi ze sprzedaży napojów owocowych Robinsons

Britvic znany jest w Wielkiej Brytanii między innymi ze sprzedaży napojów owocowych Robinsons

Foto: Adobe Stock

Jedno z największych piwowarskich przedsiębiorstw świata szykuje się do dużego przejęcia w Zjednoczonym Królestwie. Carlsberg poinformował, że podpisał umowę na zakup brytyjskiego producenta napojów bezalkoholowych Britvic. Wartość transakcji opiewa na 3,3 mld funtów.

Britvic znany jest na Wyspach ze sprzedaży napojów owocowych Robinsons i J20. Posiada także licencję na wyłączność na produkcję i sprzedaż w Wielkiej Brytanii napojów koncernu PepsiCo pod takimi markami jak Pepsi, 7up czy Lipton. Carlsberg także podpisał już wcześniej umowę licencyjną z amerykańskim gigantem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama