Reklama
Rozwiń

McDonald’s wycofuje sztuczną inteligencję od IBM. Myliła zamówienia

Składanie głosowo zamówień w drive-thru w McDonald’s USA stało się dla klientów mniej lub bardziej zabawnym doświadczeniem po tym, jak ich przyjmowanie wsparto sztuczną inteligencją. Lody z dodatkiem bekonu były tu wisienką na torcie.

Publikacja: 19.06.2024 14:48

McDonald’s wycofuje sztuczną inteligencję od IBM. Myliła zamówienia

Foto: Adobe Stock

System głosowego przyjmowania zamówień wspierany przez AI testowany był przez McDonald’s w ponad 100 lokalizacjach. Choć o projekcie mówi się od 2019 r., to najwyraźniej nie udało się dopracować systemu na tyle, by wpadki nie były liczne i męczące (ale także zabawne dla obserwatora z zewnątrz).

Pożegnanie z AI od IBM po roku testów

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni