Reklama
Rozwiń

Brytyjska marka pozbywa się martwego lwa z logo. Ma być mniej biblijne

Z części opakowań Złotego Syropu Lyle (Lyle's Golden Syrup) ma zostać usunięty wizerunek martwego lwa obleganego przez pszczoły. Na produktach, w tym na plastikowych butelkach po syropie i butelkach deserowych, pojawi się zmieniony wizerunek głowy lwa z pojedynczą pszczołą.

Publikacja: 20.02.2024 18:46

Lyle's Golden Syrup zmienia logo

Lyle's Golden Syrup zmienia logo

Foto: Reuters

Jednak klasyczna puszka Lyle's Golden Syrup pozostanie niezmieniona, zachowując ponad 150-letni projekt opakowania. Firma stwierdziła, że zmiana ma na celu odświeżenie swojej atrakcyjności dla współczesnych kupujących. Oryginalne logo, które zawiera biblijny cytat „z mocnej słodyczy wyszła”, jest najstarszym niezmienionym opakowaniem marki na świecie, które wpisano do Księgi Rekordów Guinnessa i pozostało niemal identyczne od 1888 roku – informuje BBC.

Logo Lyle's Golden Syrup ma być nowocześniejsze

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni