Reklama

Kosztowna wpadka w Subwayu. Kobieta zapłaciła blisko 30 tys. zł za kanapkę

Ponad 7 tysięcy dolarów za kanapkę w Subwayu – tyle niechcący zapłaciła Amerykanka, która wpisała w polu napiwek swój numer telefonu, myśląc, że to aplikacja do zbierania punktów lojalnościowych.

Publikacja: 24.11.2023 11:18

Kosztowna wpadka w Subwayu. Kobieta zapłaciła blisko 30 tys. zł za kanapkę

Foto: Adobe Stock

Amerykanka ze stanu Georgia przeżyła koszmar, gdy uświadomiła sobie, że po wizycie w Subwayu z jej konta ubyło ponad 7 tys. dol. (równowartość niemal 30 tys. zł). Jak co tydzień udała się do lokalu popularnej sieci barów szybkiej obsługi, by kupić włoski Sub nr. 4 z salami, pepperoni i szynką, który kosztuje 7,54 dol. Tym razem jednak kobieta zapłaciła za niego ponad tysiąc razy więcej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama