Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.10.2023 06:32 Publikacja: 11.10.2023 03:00
MWPiW jeszcze półtora roku temu, w maju 2022 r., planowała wejść na rynek amerykański i szukała kolejnych inwestorów mat. pras.
Foto: materiały prasowe
Ostatnie propozycje układu dla wierzycieli spółki Tenczynek Dystrybucja sprawiły, że wśród drobnych inwestorów zawrzało i zaczęli się organizować, by walczyć o swoje prawa i choć cień szansy na spłatę.
Już około 900 osób zebrało się w grupie „Bunt Inwestorów Palikota” na Facebooku i planują walkę o odzyskanie choć części swoich pieniędzy. Biznesy alkoholowe miały w kreatywny sposób zarabiać pieniądze na produkcji i sprzedaży alkoholu, a nazwy piw i wódek otrzymały kontrowersyjne, zgrabne marketingowo nazwy, jak wódka Wyjebongo, Popcorn, piwo Buh. – Zapraszając potencjalnych inwestorów do zapisów na akcje, chcemy podzielić się naszymi sukcesami – mówił jeszcze w maju 2022 r. Tomasz Czechowski, ówczesny wiceprezes Manufaktury Wódki, Piwa i Wina (MWPiW).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas