Reklama
Rozwiń

Coca-Cola rozpycha się w kawie

Koncern wprowadza do dystrybucji włoską markę kawy i chce walczyć o udział w torcie wartym wraz z kawiarniami nawet 7 mld zł.

Publikacja: 17.05.2023 03:00

Polska to rynek o bardzo dużym potencjale – mówi Ruža Tomić Fontana

Polska to rynek o bardzo dużym potencjale – mówi Ruža Tomić Fontana

Foto: Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC rozszerza swoje portfolio coraz dalej od pierwotnego słodkiego napoju. W pierwszym kwartale wprowadziła do Polski piwa, a teraz kawę. Celuje nie tylko w domowe ekspresy, ale też rynek kawiarni i gastronomii, bo razem z kawiarniami – roczna sprzedaż kawy w Polsce sięga nawet 7 mld zł.

Zachwyceni rynkiem

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement