Reklama

Coca-Cola rozpycha się w kawie

Koncern wprowadza do dystrybucji włoską markę kawy i chce walczyć o udział w torcie wartym wraz z kawiarniami nawet 7 mld zł.

Publikacja: 17.05.2023 03:00

Polska to rynek o bardzo dużym potencjale – mówi Ruža Tomić Fontana

Polska to rynek o bardzo dużym potencjale – mówi Ruža Tomić Fontana

Foto: Coca-Cola HBC

Coca-Cola HBC rozszerza swoje portfolio coraz dalej od pierwotnego słodkiego napoju. W pierwszym kwartale wprowadziła do Polski piwa, a teraz kawę. Celuje nie tylko w domowe ekspresy, ale też rynek kawiarni i gastronomii, bo razem z kawiarniami – roczna sprzedaż kawy w Polsce sięga nawet 7 mld zł.

Zachwyceni rynkiem

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama