Reklama

Downsizing w Lidlu. Masło zmalało, ale jest za to „w bardzo atrakcyjnej cenie"

Klienci Lidla zwrócili uwagę na to, że w ofercie sieci pojawił się nowy rozmiar kostek masła marki własnej. I to właśnie waga kostki wzbudziła kontrowersje. Tymczasem Lidl twierdzi, że masło zmalało, ale równocześnie tego nie zrobiło.

Publikacja: 25.04.2023 13:36

Downsizing w Lidlu. Masło zmalało, ale jest za to „w bardzo atrakcyjnej cenie"

Foto: Andrzej Mandel

W ofercie sieci Lidl pojawił się nowy rozmiar kostki masła marki własnej sieci Pilos. Zamiast obecnie standardowych 200 gramów (kiedyś standardowa kostka miała 250 gramów, ale od lat już praktycznie nie ma takich w ofercie handlowej), nowa kostka, mocno promowana przez sieć w gazetce, ma rozmiar 170 gramów. Wzbudziło to kontrowersje wśród klientów sieci, którzy w komentarzach pod postami Lidla na Facebooku krytykowali zmianę rozmiaru kostki masła.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama