Reklama

Downsizing w Lidlu. Masło zmalało, ale jest za to „w bardzo atrakcyjnej cenie"

Klienci Lidla zwrócili uwagę na to, że w ofercie sieci pojawił się nowy rozmiar kostek masła marki własnej. I to właśnie waga kostki wzbudziła kontrowersje. Tymczasem Lidl twierdzi, że masło zmalało, ale równocześnie tego nie zrobiło.

Publikacja: 25.04.2023 13:36

Downsizing w Lidlu. Masło zmalało, ale jest za to „w bardzo atrakcyjnej cenie"

Foto: Andrzej Mandel

W ofercie sieci Lidl pojawił się nowy rozmiar kostki masła marki własnej sieci Pilos. Zamiast obecnie standardowych 200 gramów (kiedyś standardowa kostka miała 250 gramów, ale od lat już praktycznie nie ma takich w ofercie handlowej), nowa kostka, mocno promowana przez sieć w gazetce, ma rozmiar 170 gramów. Wzbudziło to kontrowersje wśród klientów sieci, którzy w komentarzach pod postami Lidla na Facebooku krytykowali zmianę rozmiaru kostki masła.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Reklama
Reklama