Aktualizacja: 22.09.2016 15:29 Publikacja: 22.09.2016 14:22
Foto: Bloomberg
W 2015 roku polscy konsumenci kupili 184 l napojów bezalkoholowych za 21,7 mld zł. Najwięcej przeznaczyli na napoje gazowane (8,3 mld zł) oraz soki, nektary i napoje owocowe (5,9 mld zł) – wynika z raportu „Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce" zaprezentowany w czwartek przez firmę KPMG.
Trzecie miejsce z 4,9 mld zł zajęła woda butelkowana, która zyskuje szybko na popularności. W ostatnich pięciu latach jej sprzedaż wzrosła o 14 proc. Woda butelkowana dominuje natomiast pod względem wielkości sprzedaży, która w minionym roku wyniósł 3,2 mld litrów.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas